Wednesday, September 26, 2007

FireBrandTV: Commercials without Break



Voor mij is de commercial break een echt zapmoment. Niet omdat ik er helemaal geen waardering voor op kan brengen. Integendeel, ik beschouw sommige reclames als pure art. (En het aantal views op Youtube vertelt me dat ik niet de enige ben :-)) Maar waar ik niet van houd zijn saaie reclames die mij door de strot worden geduwd op een moment dat ik daar niet op zit te wachten.

Nu het goede nieuws :-)

De toekomst van reclames gaat er heel anders uitzien. Ze krijgen hun eigen kanaal! En niet alle reclames mogen meedoen. Nee, alleen de hele goede (geselecteerd door een jury van Generatie Y (dat vind ik een minpuntje ..))

En die toekomst is niet zo ver meer weg. Vanaf 22 oktober 2007 kan iedereen die van mooie reclames houdt, intunen op FireBrand TV (in Europa via internet en je mobiel) En natuurlijk kun je de bijbehorende producten dan ook met een klik op een knop kopen. Maar daar kies je dan voor. Toch?

"Reach an audience that chooses to receive your messages", zeggen de bedenkers.

Advertising as Content.

Ik vind het alvast een geniaal idee!



M.

Via het immer scherpe MediaBlog

2 comments:

Hans said...

Er zijn hele mooie commercials, ik heb zelf ook wel eens een NIKE-commercial op mijn blog gezet.

Maar ik krijg wel een beetje Droste-blik-idee als je voor Firebrand weer een commercial gaat uitzenden.

Marina Noordegraaf .... said...

@ hans

:-) haha!

www.flickr.com