Ik wilde gisteren heel graag even naar het kerkhof bij ons achter om daar - nog voordat de dooi inzette - mooie plaatjes te kunnen schieten. Maar ook onderweg was er veel schoons te zien ...
Onderweg zijn duurde zo lang dat de dooi - eenmaal op het kerkhof aangekomen - inmiddels volop was ingezet.
Maar de dooi bleek minstens even mooi als de vorst.
Had ik doorgeraced om het kerkhof "op tijd" te halen, dan waren de andere beelden mij ontschoten. Mooi toch hoe in elke ervaring wel weer een levensles verscholen lijkt te zitten.
Het leven is hier en nu. Niet daar en straks :-)
M.
Showing posts with label winter. Show all posts
Showing posts with label winter. Show all posts
Sunday, December 23, 2007
Als de dooi inzet
Posted by
Marina Noordegraaf ....
8
comments
Labels: 2007, foto's, macrofotografie, winter
Subscribe to:
Posts (Atom)



