Wednesday, April 4, 2007

Bomvol magazine van bol.com


"Jaarlijks krijgt een gemiddeld huishouden ruim 1600 stuks (34 kilo) ongeadresseerd reclamedrukwerk in de brievenbus: een gigantische papierverspilling en een onnodige aanslag op de bossen. En voor veel mensen een bron van ergernis", aldus Milieudefensie.

Had u nóg een reden nodig om een NEE-JA sticker op de brievenbus te plakken? Kijk dan even naar het nieuwe online magazine Bomvol.

"Oud Papier" is niet meer van deze tijd!

M.

4 comments:

Anonymous said...

Het ziet er visueel gezien best gaaf uit maar het lijkt me helemaal niets om van het scherm te lezen. Ik print pdf'jes ook altijd even, al zijn het maar 2 pagina's. Leuke tip wel.

Marina Noordegraaf .... said...

@daan
voor reclame laat ik die bossen graag staan!

@henk
dat zou me inderdaad wel naar de bieb lokken ..

Ron Wessels said...

Ziet er inderdaad gelikt uit en het is bovendien een slimme mix van informeren en verkopen. En als je de bomen wilt sparen en toch graag de aanbiedingen volgt, dan kun je de meeste folders natuurlijk tegenwoordig online bekijken of op een verzamelsite als http://www.e-folders.nl/ .

Vanuit mijn marketingfunctie moet ik aan de andere kant ook weer constateren dat veel mensen toch graag 'papieren informatie' ontvangen. Het blijft dus nog even behelpen...

Marina Noordegraaf .... said...

@ron
een overgangsperiode is altijd "lastig" idd. voor mij is het argument wel/geen papieren versie toch hoe lang ik het van plan ben te bewaren. Als dat langere tijd is (zoals bijvoorbeeld een studiegids van de GO) dan heb ik er minder moeite mee.
Wat het punt is wat ik hierboven wilde maken is dat "online" niet alleen minder bomen kost, maar ook nog eens veel meer mogelijkheden biedt. Interactief papier heb ik althans nog nooit gezien :-)

www.flickr.com