Thursday, November 15, 2007

Hoe gaat het met Wow!ter



Alle drie goed

Een vakjury nomineerde drie kandidaten voor de Gouden Prissma 2007. Onze Wow!ter, Elke Spaanderman en Femmy Veen. Ik heb op Wow!ter gestemd, omdat ik hem ken als een sympathieke man die de openbaarheid niet schuwt om te wijzen op de mogelijkheden tot verandering. Ik waardeer zijn inspanningen om bibliotheek 2.0 naar de werknemers en klanten te brengen.

Maar wint hij de prijs? Dat is nog even afwachten.

Wow!ter staat hier naast me. Hoe gaat het met hem?

Wow!ter: "Het gaat goed. Maar het 's zo''n open race. Het gaat eigenlijk om de meting van de grootte van het netwerk. Die bepaalt of je het haalt. Ik denk dat ik wel wat mensen gemobileerd heb, maar als je alle mensen van de KLPD mobiliseet dan kom je ook ver".

We wachten - samen met Wow!ter - in spanning af! Over een uurtje moet het bekend zijn!

M.

0 comments:

www.flickr.com