Friday, June 15, 2007

Thoughtvertising

Wederom in dit theater een aanklacht tegen de manier waarop Powerpoint vaak wordt gebruikt. Nu verpakt als Meet Henry a la het recept van Meet Charlie.





Ethos Communications maakte deze presentatie om haar diensten te promoten. Je kunt er terecht om goed te leren ............ presenteren inderdaad.

Ik vind het interessant om te zien hoe anderen hun diensten aan de man en vrouw proberen te brengen. Het boeiende proces van acquisitie, zeg maar.

Volgens Erica hierboven breng je je boodschap over door Content, Design en Delivery naadloos op elkaar aan te laten sluiten. Mist er wat mij betreft nog één hele belangrijke.

Geloof in jezelf en je product!

Wat te denken van de man die Thoughtvertising te koop zette op Ebay.

`For the first time in advertising history, brand owners are offered the opportunity to buy media space within someone's mind´

Mensen denken dat hij zijn media space heeft verkocht voor 10.000 dollar. Maar kijk je goed op de pagina dan zie je dat er maar 1 bod is geweest .....

Maar dat maakt niet uit. Hij gelooft in zichzelf - of zijn grap - en met elke link naar zijn pagina - ook deze - wordt de kans groter dat hij dat bod ook daadwerkelijk gaat krijgen.

En dat gun ik de creatievelingen dezer aarde van harte!

The codfish lays ten thousand eggs,

The homely hen lays one.

The codfish never cackles

To tell you what she's done.

And so we scorn the codfish,

While the humble hen we prize,

Which only goes to show you

That it pays to advertise.

M.

via Mediablog

www.flickr.com