Monday, August 20, 2007

Kun je een rups leren vliegen? Een visuele boekrecensie

In mijn vakantie las ik een inspirerend boek over transformationeel leiderschap (ik wist ook nog niet wat dat was tot ik het wist :-)). Het boek heet: "Kun je een rups leren vliegen?".

Mij heeft het alvast geïnspireerd tot het maken van een heuse visuele boekrecensie. Laat ik er dus niet nóg meer woorden aan vuil maken.

Komtie!



Ben je benieuwd geworden naar het boek? Lees het boek van Jan Bommerez en Kees Zijtveld en maak je eigen recensie. Misschien wordt jouw recensie dan wel een muziekstuk, een gedicht, een toneelstuk. Een intern stuk kan natuurlijk ook.

Hoe dan ook: vanaf heden is een boekrecensie voor mij niet meer aan één vorm gebonden.

M.

11 comments:

Unknown said...

Inderdaad verfrissend!

Het lijkt erop dat jouw vakantie het visuele weer helemaal in je heeft losgemaakt.

Je ziet niet alleen weer zand in zand en bergen in bergen in ieder geval :-)

Marina Noordegraaf .... said...

das helemaal waar :-)

Daniëlle said...

Wat ontzettend prachtig gedaan. Daar kan ik jaloers op worden...

Marina Noordegraaf .... said...

dank je! ik keek tot gisteren zelf ook op tegen het maken van dit soort presentaties ...

Anonymous said...

Dag Marina,
Je bent dus weer begonnen........
Vreselijk mooi, zowel de foto's als de visuele boekrecentie.
Liefs,Ria

Marina Noordegraaf .... said...

@ria

Dank je!

Ben toch weer begonnen inderdaad. En dan onder het mom: "het bloggen an sich is niet mijn passie, maar ik blog óver mijn passies"

Liefs, Marina

Jan Klerk said...

Heel mooi gedaan! De boodschap is duidelijk. Kan ik de komende veertien dagen ook over m'n leiderschapskwaliteiten gaan nadenken. Dat vertrouwen in het onzichtbare potentieel van mensen ben ik regelmatig kwijt.

Marina Noordegraaf .... said...

begrijpelijk! het is ook een hele transformatie :-)

Jan Klerk said...

Dan blijf ik nog even rupsje nooitgenoeg:-)

Marina Noordegraaf .... said...

:-)
als je die rups blijft voeden, barst ie vanzelf een keer uit zijn kokon ..

Anonymous said...

Mooi.
graafde alleen even vervangen door groef...

www.flickr.com